Pomoc

By zakupić produkt należy dodać go do koszyka używając przycisku „do koszyka”. Po przejściu do koszyka oraz naciśnięciu przycisku złóż zamówienie postępować z podanymi przez stronę następnymi krokami. Pragniemy zwrócić uwagę na dostępność produktu podaną tuż nad ceną. Oznaczenie „dostępny od ręki” oznacza że produkt jest dostępny stacjonarnie w sklepie, oznaczenie „3-7 dni roboczych” oznacza że produkt musimy sprowadzić z magazynu zewnętrznego i może to potrwać od 3 do 7 dni roboczych. Co zrobić jeśli produkt nie może zostać dodany do koszyka? – Prosimy o kontakt mailowy na sklep@cytadelaasg.pl z dokładaną informacją który produkt nie może zostać dodany do koszyka. Po otrzymaniu takiej informacji postaramy się niezwłocznie naprawić występujący na stronie błąd, gdy zostanie on już naprawiony wyślemy mail zwrotny z informacją że produkt może już być dodany do koszyka. Wszelkie pytania prosimy kierować na mail sklep@cytadelaasg.pl bądź w wiadomościach prywatnych na naszego Facebooka.